5

scris de:
Calin

La inceput

06.01.10

Se pare ca imi revin mie din ce in ce mai mult indatoririle de a scrie articole care insumeaza si concretizeaza trecerea timpului- modificarile si sperantele pe care le nutrim noi, adica TripMedia. De la inceputul “aplicarii” pentru un blog mi-am pus intrebarea daca un blog de comapanie trebuie sa fie un glosar de evenimente marcate cu brio (sau nu) si realizari ale agentiei, sau trebuie sa prezinte ideile oamenilor care creeaza pana la urma entitatea. Probabil datorita unor norme deja impuse ne-am conformat treptat pe prima idee incercand insa sa ne expunem din cand in cand si personalitatea si ideeile proprii. De la inceput am incercat sa fim diferiti in masura in care putem ( pana la urma suntem o suma de elemente care ne-au creat si influentat, deci tot o copie nuantata…?!), si vreau sa cred ca de acum incolo ne vom stradui  mai mult.

Tocmai de aceea poate, acest articol va fi unul cu o tenta mai personala decat pana in prezent. Celor care se rup din cotidian si citesc in continuare – le multumesc.

Nu posed un blog personal din lipsa timpului, dar si poate dintr-o frica ascunsa de a fi “citit” de alti oameni decat pe cei care ii cunosc. Cu toate astea in fiecare din noi, cred, exista o dorinta de afirmare fata de cat mai multi. Ca doar nu degeaba verifica toata lumea traficul mai des decat ceasul… Niciodata n-am inteles dorinta de trafic pentru blogurile personale, si cu toate acestea o nutresc. Vreau sa generez trafic. De aia scriu si aici. Problema se pune insa daca ce scriu eu genereaza trafic. Oare ceea ce creez eu  – e privit de altii ca o realizare sau scriu si “desenez” pentru nimic? Mereu dupa o pauza de la munca ma intorc si ma trezesc in fata unui neant de informatie neprocesata. Ma uit pe site-uri pe care le mai frecventez si vad ca intre timp au aparut mii de alte noi site-uri, trenduri si idei. Teama de necunoscut. Probabil ca frica de a da gres si de a devenii un nimeni- un cunoscut doar pentru 2-3 oameni implicati in acelasi timp in acelasi proiect (de orice natura) cu mine, ma monteaza si ma face sa pot sa cresc (sper – sau macar sa pot continua). Mereu am vrut sa scriu despre asta – oare sunt singurul care se sperie de un nou inceput sau toti avem aceste temeri dar din frica de a fi vulnerabili nu le exteriorizam. Oare toti designerii simt ca stiu ca ce vor crea va fi in trend, de calitate si in acelasi timp corect fata de sine?

Sincer? Vreau sa am un an greu, plin si poate la final cu realizari. Mai vorbim pe tema asta in 2011.

Un Pseudo Web Designer

2 comentarii        legatura permanenta, flux RSS comentarii
  1. Beatrice says:

    Incerc sa-mi incropesc si eu blog. Cu o destinatie tot tip business, sa zicem. Recunosc am aceasi teama ca si tine. Pe langa motivele de bun simt de marketing si PR pentru care o companie isi creaza un blog, trebuie sa recunosc ca am si o nazuinta personala. Si anume, singurul lucru care ma face sa-mi depasesc instictul de aparare in a-mi expune gadurile mele este nevoia de a ajuta un pic “customerul” meu. De a incerca sa-i fiu aproape. Dupa cum stii vand espressoare, niste aparate totusi scumpe. Oamenii sunt prinsi de febra asta cafelei espresso, dar nu prea inteleg diferentele intre aparate, functionalitatile lor care fac pana la urma pretul. Nu de multe ori se arunca in achizitionarea unor aparate care le sunt inutile pt nevoia lor. Si atunci caut sa creez un mediu cat mai cald unde sa le impartasesc pareri din lumea espressoarelor.

  2. ioana says:

    Si eu iti doresc si va doresc un an plin de realizari.

    Foarte frumos postul. Mi-a placut. De multe ori am fost pusa si eu intr-o situatie asemenatoare insa eu nu as zice ca ma vad in fata unui neant ci in fata unei valtori de informatii, trenduri, oameni…si nu stiu de unde s-o apuc! Asta e Caline, traim intr-o lume care se misca fantastic de repede si de multe ori superficial.

    Cred ca sunt si altii care se confrunta cu aceasta stare de spirit la cate un inceput…de ceva. Dar putini sunt care recunosc…de frica poate!?

    Spor la treaba si sa fie un an maret! 🙂

Comentarii

Email-ul tau nu va fi publicat. Numele si email-ul sunt obligatorii.